Home » FAQ » Vragen over mijn bestelling/levering

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Squiz Nederland worden geleverd door PostNL. Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling is aangeboden bij PostNL.

Veel bestellingen worden als brievenbuspost verzonden, maar grotere hoeveelheden zullen als pakket worden verstuurd. Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. Normaalgesproken geeft de postbezorger je pakket af bij de buren of bij een PostNL-locatie in de buurt. De pakketbezorger laat natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer je voor 16:00 besteld, zal jouw bestelling dezelfde dag worden verzonden. Normaalgesproken zal de bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. Natuurlijk mag je altijd contact met ons opnemen als het langer duurt dan je verwacht.


Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Je kunt ons altijd mailen of bellen (tijdens kantoortijden) met het verzoek om de bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. Vermeld hierbij jouw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.


Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra jouw bestelling is binnengekomen bij Squiz Nederland, ontvang je een email met alle bestelgegevens.


Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kun je het beste contact met ons opnemen via het contactformulier, per email of per telefoon.


Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.


Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

In dit geval kun je het beste contact met ons opnemen via het contactformulier, per email of per telefoon.


Herroepingsrecht/bedenktijd

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen maximaal 7,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@squizshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.